CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 22, 2008

PEMOHONAN MAAF DARI FITRI

Kepada

siti hajar bt hussain
taman bertam indah,
kepala batas,
pulau pinang..

muhamad fitri bin ramli
taman ria
sungai petani
kedah

22 november dua ribu lapan.

sedari hajar

Pemohonan maaf berkaitan dengan ketidaksengajaan terbaca message.

kehadapan sedari hajar yang berada di sana. saya seperti nama dan alamat di atas ingin meminta maaf secara terbuka kerana terbaca message secara tidak sengaja. Kebetulan saya di sana hendak menghadap komputer dan kebetulan telefon bimbit motorola anda di sana tidak di aktifkan kunci keypadlock bukan lah niat saya untuk membacanya.
di harap sedari siti hajar hendaknya memaafkan saya atas kesalahan ini dan fitri kata dah lupa apa yang di baca. oleh itu saya minta sedari hajar memaafkan kesalahan saya yang julung julung kali ini. di harap watikah ini dapat menyetelkan poblem dan pemasalahan kita.

Yang Benar
Fitri
(tandatangan tidak diperlukan kerana di generate oleh komputer )